środa, 14 października 2015

Cześć!

Czas.... START! Tak! Właśnie w tym momencie zaczynam swoją przygodę z blogowaniem. Dość długi czas zastanawiałam się nad tym, czy jest sens, czy dam radę i czy będzie mi się chciało, ale w końcu nadszedł ten dzień, w którym zdecydowałam się na prowadzenie bloga. Czego on będzie dotyczył?

W sumie wszystkich babskich spraw, od stylizacji, pielęgnacji, włosów, po opinie różnego rodzaju produktów. W dzisiejszym poście powiem kilka słów o sobie. Nazywam się Kamila, mam 20 lat i studiuję na katowickim AWF-ie. Przez 6 lat uczyłam się w szkole baletowej, ale o tym opowiem w kolejnych postach :) Jestem dumną Ślązaczką, której hobby to głównie zakupy. Moim ulubionym zajęciem jest chodzenie po galeriach, przymierzanie, kupowanie ciuszków, butów, kosmetyków. W centrach handlowych mogłabym spędzać całe dnie, a nawet i noce! Myślę, że jak na pierwszy post to wystarczająco informacji, ponieważ muszę zostawić coś na kolejne wpisy :) Poniżej wklejam fotki, żebyście mogli poznać bliżej mnie i mój styl. Zapraszam do czytania, komentowania, oglądania i śledzenia mojej dalszej przygody z blogowaniem! :)








2 komentarze: